Functies binnen nieuw afdelingsbestuur vastgesteld

Op 12 april 2013

De nieuwe bestuursploeg zal de volgende drie jaar aan het hoofd staan van de lokale afdeling van N-VA Kampenhout. Oud-voorzitter Rudi Van Ingelgom geeft de fakkel door aan gewezen KMO-zaakvoerder Luc De Wit. Luc zal de komende drie jaren nauw samenwerken met ondervoorzitter Dirk Vochten. De nieuwe secretaris is OCMW-raadslid Els Segers. Rosette Verbiest werd herverkozen tot penningmeester.

Ook Kasper Hermans werd tot bestuurslid verkozen, hij wordt jongerenverantwoordelijke. Henri Festraets blijft ledenverantwoordelijke en webbeheerder. Gemeenteraadsleden Claire Gallo en Korneel Lenaerts nemen respectievelijk de organisatie van activiteiten en de communicatie voor hun rekening. OCMW-raadslid Dirk Quisthoudt en schepenen Stefan Vandevenne, Marleen Van de Wiele en Rudi Van Ingelgom vervolledigen de ploeg.

De nieuwe voorzitter voegde aan zijn verkiezing nog toe: “Ik zal trachten het spoor van Rudi door te trekken en onze afdeling in een zakelijke, maar ook warme sfeer op koers houden. Deze koers zal bestaan in het vrijwaren van het Vlaamse karakter van Kampenhout en het uitbouwen van onze gemeente tot een plek waar eenieder die bij ons woont of werkt, zich thuis en geborgen voelt.”

Hoe waardevol vond je dit artikel?