Marleen Van de Wiele

Schepen

Marleen is een bezige bij die zich heel haar leven heeft ingezet voor anderen. Het oprichten van de ponyclub de Laarstallen Nederokkerzeel is er een voorbeeld van. Een groot aantal kinderen heeft zij met veel passie, als vrijwilliger, leren paardrijden. Zij organiseerde kampen, tornooien, uitstappen en nu nog staat zij als jurylid, erkend door het ministerie van landbouw, op ponyprijskampen.

Ze houdt van wandelen te paard, fietsen en wandelen in de natuur. Tijdens de vakanties is lezen ook een van de favoriete bezigheden.

Ze is moeder van Natalie en Sofie en oma van Charlotte, Xavier en Gregoire en sinds meer dan twintig jaar de partner van Luc De Wit. Ze is ook een groot dierenliefhebber en in de tuin lopen dan ook een aantal dieren rond.

Met politiek is ze vrij laat begonnen wegens tijdsgebrek. Maar vanaf de start in 2006 heeft ze zich daar ook in vastgebeten en beheerst dit een groot deel van haar leven. Na de verkiezingen in 2012 werd ze schepen in Kampenhout en provincieraadslid.

Naast haar mandaten als schepen en provincieraadslid werkt ze nog deeltijds als bediende in een KMO bedrijf waar ze voornamelijk de administratie (boekhouding) en personeelszaken voor haar rekening neemt. En tijdens de weinig vrije tijd die er nog over blijft probeert ze zoveel mogelijk aanwezig te zijn bij de activiteiten georganiseerd door de lokale verenigingen.

Een heel belangrijk punt in haar leven is rechtvaardigheid. En dat tracht ze ook steeds in acht te nemen bij haar politieke beslissingen. Ze voert haar taken uit met veel aandacht, overleg en verantwoordelijkheidszin.